A walk in the park

Helgen har mest varit fylld av arbete då jag är webbredaktör och det pågår mästerskap både här och där. Två EM, fälttävlan och distansritt. Tre SM fast bara en gren, man får vara glad för det lilla, hoppning för juniorer, YR och seniorer. Unghäst-VM i hoppning; och då handlar det om tre VM - 5-, 6- och 7-åringar. Så, tror inte att jag glömt något...
Men mellan juniorerna och ungdomsryttarna klämde jag in en promenad i parken tillsammans med familjen. Här är sommarvärme och helt underbart!

Inte helt lätt att få två hundar och två barn att posera tillsammans, är man inte heller någon mästerfotograf blir bilden inte bättre än så här, tyvärr.

Emil åker sparkcykel mest hela tiden.


Vill inte vara med på bild.

Ture och Vicky i full fart.

Cool 12-åring

Fräck som få, eller...

Så här snygga barn har jag ;-)

En del av den gamla romerska muren

Ännu mera mur

Här är "vår" ände av parken, längst bort syns katedralen och det vita lilla huset i mitten är ett minimuseum där det finns mosaik från romartiden bevarad.

Nyklippt Peter

Världens bästa Ture

Lukas och Ture

Nu vill de inte vara med på bild något mer alls.

Kommentarer
Postat av: Ingrid Stenegren Lackfors

Vilka härliga bilder och vilka goa ungar ni har! Härligt att ni får några extra sommardagar. Här blåser det höststormar och sommaren känns som ett minne blott!

2009-09-27 @ 18:24:29
Postat av: Mia

Hejsan Annika,

Nu har jag suttit en bra stund vid din blogg och läst och tittat på dina bilder. Fina söner du har.

Känns nästan som att jag få ta en tur över till England. Längesedan jag var där nu. Kanske det finns fotojobb för mig där.

Vi ses i slutet på oktober.

Kram

Mia

2009-09-27 @ 20:19:29
URL: http://www.doguedebordeaux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0