En dag på Burghley

I dag har det varit fälttävlan för hela slanten. Eftersom Peter åkt hem till Sverige fick båda barnen följa med. Det var väl inte helt kul hela tiden för Emil men han skötte sig hyfsat. Jag höll kamera, två hundar och väska samtidigt som jag försökte fota hoppande hästar ståendes bland massor av publik. Det jag försöker säga är att mina bilder är kassa men jag bjuder på dem ändå. Här kommer bilder från vår underbara dag.

Den här ryttaren fick inte vara med mer.

Det var faktiskt solsken största delen av dagen och då måste man svalka sig med glass.

Emil och Ture lekte jage - tror att Ture vann.

Inget i hela världen skulle kunna få mig att hoppa detta jättehinder, det måste ha varit ett par meter brett.

Jättehindret en gång till.

Kanske bästa platsen, om man inte är höjdrädd vill säga.

Massiv stock och landa i nedförsbacke - inget för mig det heller.

Det här ekipaget fick poliseskort av banan.

Lite galopp

Emil får en piggyback av Nikki.

Åh hopp tjohej.

Om hon glömmer var hon varit har hon en tröja som påminner henne.

Den här ryttaren tävlade i turkos.

Vicky gillar öl, här slickar hon ur resterna ur min ölmugg.

Kommentarer
Postat av: Annika Karlbom

Härligt!

Fälttävlan i England.

Kan det bli bättre?

2009-09-06 @ 08:56:41
URL: http://www.teamfix.wordpress.com
Postat av: Carro - Lantismamman

Åhh vilka roliga bilder!! Det där hindret skulle jag inte heller hoppat över! Kram Carro

2009-09-10 @ 13:45:44
URL: http://lantismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0