Ni kommer aldrig härifrån

Här på bilden ser ni vår gästbok, den bor på mormors gamla Singer symaskin bredvid mina älsklingstomtar. De är inga jultomtar utan "bara" tomtar och får därför vara framme året runt. Någon frågade hur många gäster från Sverige vi haft här i England och jag tappade räkningen vid 19. Hur många har skrivit i gästboken? Kanske fem. Därför har jag nu avtalat med polisen vid Stansted, den som varit gäst hos familjen Grundberg och inte skrivit i gästboken släpps inte på planet, det är inget skämt, så är det bara! Så hädanefter, SKRIV!

Sven gillar att sova på märkliga ställen, i morse hade han tråcklat sig upp i torkställningen och sov på den nyhängda tvätten. Tydligen bekvämt, i alla fall om man är katt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ok, om jag bara lyckas hitta en slant till resan så lovar jag att skriva i gästboken!

2009-09-07 @ 10:14:04
Postat av: Kristina

Hej Tomtemor!

Vill bara kolla så du inte har bytt mailadress?

Kramar från Fru Björner Dahllöf

2009-09-07 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0