Veckoindelning a la Nord och Syd

1987 gick jag hästskötarkurs på Strömsholm. Tre helt fantastiskt, underbara, tokiga, galna månader som var de roligaste i mitt liv och som gav mig vänner för livet. Helt otroligt är att jag faktiskt fortfarande har kontakt med tre av dem, Lotte, Lotta och Gunilla, kram på er.
Varannan helg hade vi stalltjänst, varannan helg fick vi åka hem. Gunilla bodde i Småland och på något konstigt vis samåkte jag en bit med henne för att sedan ta mig till "Götet". När söndagens hemfärd planerades var det bara en sak som var viktig. Att hinna till Nord och Syd, gick inte det blev det ingen hemresa, vilket inte jag sörjde egentligen. Vi var alla helt sålda på Patrick Swayze och de andra i serien. Så vår vecka delades liksom in i före och efter Nord och Syd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram själv :)

Ja dessa resor var bara en av alla minnen man har från den tiden , och Patrick Swayze var ju bara såååå snygg. Kanske att vi skulle träffas och ha ett Nord & Syd maraton :) / Lotta

2009-09-15 @ 13:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0