Undrade om någon gissade rätt?

Som jag skrivit om i ett tidigare inlägg smög den förre Volvo-chefen omkring på EM. Många funderade på varför, ska han sponsra någon? Vad är på G, en del journalister gick alldeles i spinn. Jag håller med Sören Gyll, Volvo ska vara svenskt, så därför var jag inte så impad, PG sägs ju vara med på ett hörn att hjälpa kineserna att köpa Volvo.
Men nu vet vi varför han var där, det var en journalist som i hemlighet antagligen var den som gick allra mest i spinn - av kärlek.
P.S. Det var inte från parets lunch jag fick vinslatten ;-).

Kommentarer
Postat av: Aina

Gud, vad nyfiken jag blev nu. Jag säger som min son säger till mig, när jag inte vill avslöja hela sanningen. "När du har sagt A, måste du säga B."

2009-09-29 @ 13:53:34
URL: http://www.karlboms.se
Postat av: Anki

Åhå, är det sånt här som kallas undersökande journalistik??

2009-09-29 @ 15:30:35
Postat av: Anonym

PG och Behrmann på första sidan i dagens G-T. (tisdag)/mamma

2009-09-29 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0