Åh vad vi älskar er

I går satte jag på Nanne på högsta volym och sjöng högt medans jag lagade mat. Alldeles upprymd som om det var fest på gång. Varför då? Ja, det undrade jag med. Så kom jag på det! För att jag ska hem i morgon.
För att Anna är en så otroligt snäll vän som frivilligt erbjuder sig att hämta oss på flyget.
För att rytmikgänget ska ha träff och jag och Emil får komma och krama allihop.
För att mina tjejkompisar på Tjörn kommer hem och dricker vin och fnissar på lördag.
För att delar av EU-klassen kommer på after work på torsdag.
För att Therese passar Emil åt mig när jag och Lukas ska bort.
För att Elvira och Kristina ska med på Mary Poppins.
För att jag ska få träffa Therese och Kicki.
För att jag ska få träffa fantastiska Tina som passar Ture.
Och för att jag ska få hämta hem mina djur till Tjörn en vecka och bara krama dem
Och alla ni som jag ska hinna med att träffa när jag är hemma - jag tänker krama er också!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kramar till er också! Ses på Säve i morgon! Ska försöka röja ur bilen innan jag åker, insåg i morse när grannens barn fick skjuts av mig upp till bussen, att min bil nog kan upplevas som ganska äcklig, åtminstone om man inte gillar hästar... Många hästhår är det. Men du gillar ju hästar! Vilken tur!



Kram



/Anna

2008-10-23 @ 09:04:39
URL: http://ordagranna.blogg.se/
Postat av: Helene

Kramizar till er oxå!Längtar till lördag.Kommer inte ihåg när jag vina sist,?,vad tyder det på?Att jag är dement eller att jag har skoj med polarna för sällan,tål o tänka på.Nu ska här fnissas,rytmas,fikas och kramas!Syrran jobbar lördag om du hämtar missarna då.Välkomna hem!!H o co

2008-10-23 @ 15:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0