Bakom mina solglasögon

I månader har jag suktat efter ett par solglasögon i favoritaffären här i St Albans, Fat Face. Men de har kostat 70 pund vilket är lite i saftigaste laget. Jag testade under OS att slå vad om något resultat med Peter, kommer inte ihåg i vilken gren, och jag skulle vinna solglasögonen, men det sket sig. Men i dag när vi varit ute på STORA shoppingrundan med Lena och Steve upptäckte jag att "mina" solglasögon var sänkta till 29 pund och Peter var helt plötsligt övertalningsbar och nu är de äntligen MINA! Övrig shopping resulterade i fetaost, deckare, whiskey, rädisor och en mysig shoppinglunch på en ny pub vi aldrig besökt tidigare. Jättegod mat och trevlig personal. Nu stormar det och blåser så i morgon blir det byspaning genom bilfönstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0