Det finns för många bilar i England

I eftermiddags gav vi oss iväg, jag och Lukas, för att hämta Åse och Erik på Stanstead. Det gick bra i tio minuter. Sedan var det TVÄRSTOPP. Det var bilkö i tre mil ungefär vilket innebar att dessa tre mil tog 1,5 timma att avverka. Hur frustrerande är det inte att sitta och inte kunna påverka situationen alls? När kön väl släpper finns det inget inom synhåll som ger förståelse för det 1,5 timma långa stoppet.
Vi har dock tröstat oss med middag på puben, jag åt lax och drack en mörk guiness. Killen i baren, han hade dreadlocks, eller som Åse sa; tovat hår, fixade till och med till en fyrklöver i skummet. Mycket snyggt.
Nu ska jag läsa dagens GP, en njutning som ges alldeles för sällan när jag vistas här.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det om man är på väg till en flygplats med bokad biljett? man får tydligen starta hemifrån mycket tidigt,för att vara någorlunda säker på att hinna med sitt plan, en miss kostar ju i både pengar och tid.

2008-10-20 @ 14:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0