Gissa vem som glömde kameran

I dag har jag och Tilly varit ute på landsbygden i säkert 1,5 timma. Och gissa om jag glömde kameran? Men jag hade mobilen och tog ett, i och för sig uselt, foto från hästryggen. Det var en underbar ridtur då Tillys matte cyklade med. Jag hoppade till och med två små stockar, eller kanske mer korrekt pinnar. Hon är lik Lucky att rida ute. När man fattar galopp ute på ett fält så drar hon på utan att reflektera över att det sitter någon på ryggen och försöker kommunicera. Men i trav fick vi till det och jag lyckades hålla galoppen något sånär kort och under kontroll. Kul som attan var det i alla fall och kroppen värker som bara den.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så härligt det ser ut, där uppifrån hästryggen! Jag skulle ut en sväng idag med Nettan men det blåste halv orkan så jag tog det säkra före det osäkra och höll mig i paddocken. Trist för oss båda men kanske främst för pållen eftersom hon och Jennie tävlade igår och nog var trött på att slita på bana... Men jag var en snäll matte och lät henne mest jogga loss.



Ser fram emot att få hälsa på Tilly i november!



Kram



/Anna

2008-10-12 @ 18:57:11
URL: http://ordagranna.blogg.se/
Postat av: Helene

Söta,positivt toppade öron!kul vinkel på kortet.Har några sådana på Mira oxå.Lycka till!/kram H

2008-10-13 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0