Om vänskap mäts i bullar så har jag massor

Vi, jag och Emil, har fått bullar i mängd sedan vi kom hem. Riktiga goda kanelbullar. Det finns inte i England :-( Att vädret ska vara så mycket ruskigare i England än här tål att diskuteras. Sedan vi kom hem har det regnat, blåst halv storm, haglat, åskat och stora blixtar lyste upp måndagskvällen. Djuren myser här hemma på Tjörn och Sven och Misse ska få stanna hemma när vi åker och får bli matade av grannarna. Misses kropp gör sig definitivt inte utan motion.
I dag ska jag och Emil in till stora staden Göteborg och se på Mamma Mu och Kråkan, jag är svårflirtad när det gäller barnkultur men Mamma Mu och Pettson och Findus är favoriter. Speciellt gillar jag Mucklorna.
Dagarna rusar iväg och snart är det dags att flyga tillbaka men då med mamma Märta i släptåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0