Pubhelg

Nu har Lena och Steve återvänt till Sverige efter en helg här hos oss. Det är bra med gäster för då kommer vi ut och gör sådant som aldrig blir av annars. I går promenerade vi upp till marknaden och shoppade. Sedan tog vi en omväg hem och testade en ny pub. De hade superfräsch mat, det var riktigt lyckat. Sedan åt vi lite plockmat hemma på kvällen, delikatesser som vi införskaffat på marknaden.
I dag var det först lite shopping på stormarknaden, bland annat hittade jag en underbart söt bordsalmanacka med hundar för 2009 som jag slog till på.
Därefter begav vi oss på småvägar mot Stanstead och stannade i en liten by och åt lunch på ännu en jättecharmig pub. Om jag var med på kartan så hette byn Standon och puben hette Star.
Nu väntar jag bara på att det ska bli dags att hämta Lukas vid skolan. Han har varit på läger hela helgen, de fick inte ha med mobiler, så jag är jättenyfiken på hur han haft det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir avundsjuk! när jag kommer till england skall jag på pub-runda och dricka och äta/modern

2008-10-06 @ 01:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0