Tänk vad fort det går ibland

I går hände det saker vill jag lova. Förutom att det är ett projekt i sig att baxa mig och två ungar genom Stansteds flygplats, sitta på planet i två timmar, baxa av oss och transportera oss vidare till Tjörn. Allt gick bra, det smällde till bra i landningen och Lukas, som satt vid fönstret, blev riktigt rädd. Tydligen svajjade planet rejält och Lukas trodde att vi skulle kraschlanda.
Anna stod och väntade på oss utanför och vi var snabbt hemma på Tjörn, kvällsmat blev det hos Inger och Christer där sedan Lukas blev kvar. Inger och Christers dotter Matilda går i väntans tider med beräknad nedkomst i dag så gissa om hon var stor...
Just nu ligger jag i Emils rum och bloggar och webbar, tänkte somna om igen alldeles strax.
Men vad var det som hade hänt, egentligen.... Är ni nyfikna?
När jag tog upp mobilen på Stansted så hade jag flera missade samtal från Trosa, jag trodde att det kanske gällde en text jag levererade i förrgår så jag började jaga dem fast det var efter arbetstid. Fick snabbt napp från flera håll. Det hela gällde att Malin sagt upp sig per den 1 december! Annons efter ny webbredaktör ligger redan ute på hemsidan. Nu får jag och Jörgen återigen sväva i ovisshet om framtida chef ett tag men jag ser bara fram mot det med glädje och positiv inställning.
Nu ska jag vila lite sedan ska jag hämta Misse, Sven och Ture och bara kramas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0