Ture, Sven och Misse hemma

I går ägnades förmiddagen åt djurinsamling. Först begav jag mig ner till Billdal och Tina för att hämta upp Ture. Någon på GFRK har "hjälpt" Tina att frisera Ture. Det ser mest ut som om Ture, den hjälpande och en trimsax slagits och trimsaxen vann. Jag ska fundera på om jag vågar lägga ut en bild på nakenhunden.
Sedan bar det av till Spekeröds hund- och kattpensionat. Där satt mina två sötnosar och väntade, runda och goa. Misse har ätit, det är ingen tvekan om det, katten Gustaf är slank som en vinthund i jämförelse.
När jag släppte ut dem ur bilen här hemma sprang de lyckligt omkring och Misse har varit mer ute än inne trots regnet. Sven har sovit på mina ben hela natten.
Lite vin och fniss med kompisarna blev det på kvällskvisten fast inte mer än att jag är pigg och glad i dag.
Emil ska hämtas hos farmor och farfar i stan och jag är webbis denna helg så det ska skötas och detssutom ska jag och Ture gå ner och lukta och känna på havet!

Kommentarer
Postat av: Helene

Efter att ha "Fnissat" igår kväll och kramat stackars Ture,alltid lika söt(liknar mest en Gremlin nu,lägg ut bild så klipparen skäms!),Misse helt klart välgödd och dubbelt så stor som när jag mata honom i somras och gosiga Sven,kan jag bara säga:Tack för supertrevlig kväll och härligt att ha er hemma och kramas!H och co

2008-10-26 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0