Arbetar

Ännu en bra skoldag för killarna. "Jag talar svenska och de talar engelska, men det gör ingenting", säger Emil glatt när jag hämtar honom från skolan. Lukas har heller inga problem.
Jag får faktiskt en del gjort vid mina tretimmarspass. I går bokförde för flera månader, har förträngt det sedan i februari men är nu framme i juli, alltid något.
I dag har jag "slagits" med nya webben och därmed konstaterat att det inte är så svårt och att det nog ska gå bra och arbeta i helgen.
Dessutom har jag bokat in en intervju i Stora Höga så om två veckor kommer jag och Emil hem i två dagar för jobb!
Nu är det dags för mat och sedan ska vi ge oss ut i vänstertrafiken för att ta oss till Lukas hockeyträning som ligger 45 minuter och flera motorvägsmot bort;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för spännande jobb du bokat i världsmetropolen Stora Höga? =)



Kramis



/Anna

2008-09-11 @ 07:52:31
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0