Jag samlar Bert-mod

I morgon, då ska jag göra det, intervjua Bert Karlsson. Jag är lite rädd för Bert, eller hyser snarare respekt. Jag är även lite "rädd" för Jan Brink, han är otroligt ordningsam, korrekt och bestämd, att citera honom fel gör sig inte. Jag intervjuade honom en gång, han nästan bokstaverade citaten för mig. Drar slutsatsen att jag kan sätta likhetstecken mellan rädd=respekt!
Men jag fegar aldrig ut, i morgon kväll är artikeln färdigskriven, jag lovar!!!! Om Bert har tid vill säga... Han kanske har fullt upp med att skriva sin svampbok.
Godnattkramar från England!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejja dig!!! Berätta hur det går!!



Kram



/Anna

2008-09-16 @ 08:44:42
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0