Jag vill också åka helikopter

Grannarna bredvid bor i ett jättehus, som ett mindre Tjolöholm. Riktigt likt Tjolöholm faktiskt. Han är någon affärsman från Kanada, sonen går på den katolska skolan. De har hästar och grind med telefon, vem som helst släpps inte in.
Nu kom det precis en helikopter och landade i deras trädgård, stannade fem minuter och for igen. Och det var INGEN sjuktransport, varken för hästar eller människor.
Så jag tänkte att hädanefter om jag ska utföra uppdrag så vill jag också bli hämtad i helikopter... Och bli flugen till Heathrow och ett privatplan. Inget mer Ryan Air för mig.
Eller kanske ska jag gå ut och fortsätta klippa gräset, sluta drömma och printa ut mina Ryan Airbiljetter;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Är detta något du stämt av med dina uppdragsgivare så att de räknar in detta i sin budget?? =)



/Anna

2008-09-12 @ 09:27:38
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0