Kommentarer please!!!

Har hittat en häst. Har kanske inte pengarna just nu men han verkar perfekt... Eller vad tycker ni? Skickar en länk och vill gärna ha kommentarer. Betänk att min första häst Rä-Man hade höftfel. Och Lucky köpte jag efter att ha skrivit på ett "friskrivningsavtal" där jag intygade att jag visste att jag köpte ett presumtivt ök. Att det sedan gick bra är ju en helt annan historia. Men när jag nu står inför mitt första "riktiga" hästköp sedan 18-års ålder är jag inte så lite osäker.
Här är länken.
(Storebror Jan behöver inte kommentera...)

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin häst!

Fantastisk? stil på ryttaren (foten i stigbygeln tex.):D

2008-09-07 @ 10:21:03
Postat av: Helene

Den var väl fin!Hur hög är 16,1?Fast vad blev det av Lusitanon?:D.Du får väl prova den!Kram H

2008-09-07 @ 17:02:35
Postat av: Anna

Den var väl himlans fin! Fikonengelskan förstår jag inte så mycket av. Please, översätt! Ska du åka och titta? Jag har kollat på små fölisar idag och känner att man kanske skulle bli med föl...? Eller inte, för det har jag varken tid eller kunskap för men herregud så fina de är med sina låååånga ben och söta små huvuden!



/Anna



/Anna

2008-09-07 @ 20:45:57
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0