Lappar in absurdum

Jag har anmält mig med e-postadress till båda barnens skolor för att få lappar via e-post och inte på papper. Dels för att vara säker på att allt kommer fram till mig och dels för att spara papper och miljön. Men icke, istället får jag alla lappar två gånger i pappersform och gärna tre gånger på mail... Och inte fattar jag hälften av vad de menar. Vi ska gå för välgörenhet, fylla lådor med leksaker för välgörenhet. Det är föräldramöten för föräldrar som är med i olika klubbar. När det är föräldramöte för oss "vanliga" klubblösa föräldrar har jag inte lyckats lista ut. Och nu fick jag Emils skolas schema för läsåret. Det händer något i stort sett varje vecka och det enda jag är säker på är de dagar de är lediga;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh herre gud, jag blir alldeles matt. Ska omedelbart sluta beklaga mig över de lappar som kommer hem från sonens skola. De framstår som yttepyttiga och innehållslösa i jämförelse...



/Anna

2008-09-13 @ 09:19:15
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0