Övar uppsittning

Har precis stått vid soffan och satt foten "i stigbygeln", alltså soffan, som är extra hög, och sedan klivit vidare upp. Med andra ord, jag övar inför kvällen. Så funderar jag på, ska jag ha jeans på så att det inte ser ut som om jag MÅSTE rida men jag kan om hon vill. Eller är det ridbyxor och hela stassen? Jag är supernervös!!!!! Om en timma åker jag. Har redan låtit GPS:en köra vägen för mig, måste ut på motorvägen. Hoppas det hinner bli mörkt, det känns bättre då. Jag tror jag är alldeles knäpp faktiskt. Jag har ju ridit i 30 år och tävlat och stått i så det är ju inte farligt att provrida en häst som jag kanske ska hyra två dagar i veckan, så säger förnuftet;-) Men mina knän klapprar och magen är fylld av fjärilar...

Kommentarer
Postat av: Anna

Det fanns ingen som var på plats och tog en bild på "uppsittningsövningarna"? =)



/Anna

2008-09-25 @ 21:54:47
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0