Provrida

Nu är det bokat, nästa torsdag ska jag provrida Kizzy. En 165 cm stor valack utbildad msv dressyr. Svår emellanåt men inte elak skrev ägaren i mailet, vi får se vad det betyder ;-) En annan hästägare hörde av sig, hennes hästar var idel ädel tävlingshästar som hon ville ha MYCKET kvalificerade ryttare till. Och i nästa mening frågade hon vad jag vill betala för att få rida. Känns som om det är hon som ska betala, dock till en annan ryttare än mig. Men Kizzy känns bra, det kan kanske bli något. Det jag känner mest längtan till är "hänget" i stallet där jag får träffa andra vuxna som jag delar intresse med!
I morgon blir det en raid på Hamley´s, det ska shoppas presenter till Emil som fyller år på söndag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååhhh, Hamley´s... Jag blir lite mjuk i hjärtat. När Jennie var med till London för några år sedan tog vi en sväng in på Hamley´s bara för att kolla. Dottern, då kring 13 år kanske?, fick en mjukishund som "souvernir". Hunden döptes till Mr Hamley och finns fortfarande på hennes säng. Och baske mig om han inte var med på Gothia Cup förra året också?

- Som maskot mamma! påstod Jennie. =)



Gud så spännande med Kizzy!! Lova att du ringer och rapporterar!!



/Anna

2008-09-22 @ 09:21:19
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0