Snart, kanske...

Jag har googlat en hel del. Hästar till salu, ridskolor, stallplatser, allt är JÄTTEDYRT. Så skrev jag in "horses for share hertfordshire" på google och fick upp en sida där man kan annonsera efter medryttare. Där finns massor av hästar alldeles här i närheten:-) Har redan mailat en men har upptäckt att det finns så många fler, får ägna mig åt kontaktsökande med presumtiva hästägare de närmsta dagarna. Jag kommer att få rida, jag börjar verkligen tro att det kan bli en realitet.
Förresten så körde jag till Lukas hockey i rusningstrafik för att upptäcka att det inte var någon träning... Så 2,5 timmar i rusningstrafik till ingen nytta, jag vet verkligen att roa mig och barnen!

Kommentarer
Postat av: Anna

En del jag känner tar med sina barn på LIseberg, en promenad i skogen med picknick, busar i trädgården, bakar en kaka tillsammans... Men jag antar att det finns olika sätt att roa sina barn på! =)



Kram!



/Anna

2008-09-18 @ 09:04:03
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0