Snygga killar redo för den engelska skolan

Nu har vi varit iväg och klippt Emil och Lukas. Man måste ha "haircut two" - minst - i skolan här. Och det är någonstans mellan icke-stubbat och längre... Har inte fått kläm på det riktigt. Själv ser jag vildvuxen ut, funderar över om jag ska kunna vänta ända till höstlovet och klippa mig hos Agneta hemma på Tjörn som vanligt. Jag fick ju till en klippning i Trosa hos en duktig tjej som klippt mig förr. Men det var ju ett tag sedan...
Så här ser i alla fall mina snygga killar ut, visst duger de för den engelska skolan?!! Emil ser ju till och med lite klädsamt brittiskt blek ut ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Pappa upp i dagen, dessutom!

2008-09-02 @ 14:00:09
Postat av: Anneli

Vilka sötnosar, alla tre :-)Lycka till skola å med allt som hamnar på heltäckningsmattorna när man får in en valp...

2008-09-02 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0