Var finns den tappade arbetslusten

När jag nu fått flera roliga artiklar att arbeta med då tappade jag helt sugen. Jag vill bara gå och lägga mig och läsa mer i min Guillou-bok.
Biljetter är bokade, dagmamman tillsagd. Den 23 och 24 september jobbar jag och Emil i Sverige. Det är helt otroligt, vi flyger båda två för knappt 500 kronor. Tveksamt om min stora Chrysler tar mig Tjörn-Göteborg-Tjörn samt parkeringsavgifter för en dag för den summan?
Så att vara svensk företagare i Londons utkanter är nada problem, så det så!!! Men arbetslusten tappar jag lika lätt här som hemma, det är ingen skillnad.
Dessutom hade jag en plan, i går när solen sken. Att jag och Emil ska promenera och hämta Lukas i eftermiddag för att se hur lång tid det tar att gå. Dessutom ska det finnas en genväg som vi kan spana efter. Men som sagt i dag regnar det och planen känns inte alls lika strålande längre.
Peter är i Sverige. Han jobbar, roar sig, ska ta upp båten och annat smått och gott. På söndag kommer han hit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0