12 år i dag

I dag är det 12 år sedan jag och Peter gifte oss i Svenska sjömanskyrkan i Skagen. Med på plats var en liten tapper skara; mamma Märta, storebror Jan, svärmor, svärfar, Mela, Tony med en liten Matilda, Therese, Lasse, Viktor, Kicki, Gerd, Sten-Olof, Anki och Niklas. Sedan dess har mycket hunnits med. Vi har fått två barn, flyttat två gånger, haft tre katter, sex hundar, Peter har pluggat till civilingenjör, jag till journalist och EU-samordnare. Jag har hunnit med att vara fritidsledare, lärare, resurspersonal, vikarierande redaktör, webbredaktör, frilansjournalist och egenföretagare. Flyttat utomlands har också hunnits med. Våra föräldrar har hunnit med att flytta totalt tre gånger. Kompisar har separerat, hittat nya, skaffat barn, bytt jobb och mycket annat.
Vi får se vad de kommande tolv åren har att bjuda på för mig och min kära make.

Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson-Käck

Bröllopsbild?

2009-04-30 @ 11:11:17
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0