Badminton

I dag kom mitt presskit till Badmintons fälttävlan. Det ska bli så otroligt häftigt att få se denna tävling på plats.

Men ånyo så ställer kläderna till det, ni som följer bloggen vet att jag gjorde en klädfadäs på Volvo Pentas julfest.
Nu ska jag på fälttävlan, jag ser lera, jag ser rejäla kläder och kängor. Det gör inte The Mitsubishi Motors Badminton Horse Trails 2009. Här är ett utdrag ur pressinfon:
DRESS
Members of Press are requested to be reasonably dressed, but particulary when working in or around the Main Arena. The style police will not accept tracksuits, shorts, jeans or trainers in the Arena. In the case of men, a jacket and tie is requested and for ladies that they are smartly dressed.

Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson-Käck

Fniss. Det är helt klart lite andra regler "over there". Men det kan inte hjälpas; JAG ÄR AVUNDSJUK!!!!

2009-04-09 @ 11:38:01
URL: http://ordagranna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! Har du någon smart dress och vad skall du dressa Lukas och Emil i. Följer Peter med får han väl ta största och finaste kravatten.När skall detta ske och blir man informerad om hur det avlöpte. Lycka till önskar /

mamma

2009-04-09 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0