Kan man resa online också?

I natt bär det av till Stockholm för ett roligt dygn med Kicki, Therese och Tina Turner. Vet inte om Tina kommer att delta i alla våra aktiviteter men vi ska ses på Globen i alla fall.
Man kan göra det mesta utan att behöva tala med en kotte nu för tiden. Flygbiljetterna köps på internet där man även checkar in, Ryan Air vill inte ha fysisk kontakt med sina kunder så länge det går att undvika. Jag har bestämt mig för att ställa bilen på Stansted, P-biljetten köpt och klar online. När jag kommer fram läser en kamera av reg plåten och bommen öppnar sig. Hoppas det funkar i realiteten också eftersom jag reser mitt i natten. Kollade tiderna på flygbussarna mellan Stockholm och Skavsta, men se, de hanterar inte kontanter på bussarna längre, nä,köp biljetten online. Så nu har jag en rejäl bunt utskrifter med mig med P-biljett, bussbiljett, boardingcard och säkert något mer jag glömt i farten. Snart kan man nog resa utan att lyfta rumpan från stolen alls ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara det inte blir som i filmen Wall-E där alla sitter som stora blaffor i sina fåtöljer och inte behöver röra sig alls........:)

Ha det kul med Tina

Kram Lotta

2009-04-20 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0