Så var det dags för den rökta hovslagaren igen

I dag var det dags för nya skor åt Tilly igen. Jag åkte ut och såsade i stallet. Mockade, red, tjôtade och pysslade. Förra gången berättade ju Nikki att hovslagaren är i sin egna värld på grund av att han rökar på så mycket. I dag rökte han på medan han skodde!!! Men det gick bra ändå och han var till och med lite trevlig som påtänd.
Red i paddocken för första gången på veckor. En av tjejerna i stallet, som tävlar i dressyr, kom ut och berömde mig för att Tilly gick så bra för mig. Hon hade till och med berättat det för sin mamma efteråt som också kom fram och sa något uppmuntrande. Att så lite kan göra en så himla glad. Det berömmet ska jag leva på länge.

Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson-Käck

Det är du säkert värd!!



Kram

2009-04-08 @ 20:20:24
URL: http://ordagranna.blogg.se/
Postat av: Lena Särnholm

Spännande med Badminton - i dubbel bemärkelse. Kanske tur att jag inte åker dit, jag skulle inte bli insläppt. För mig är det snarare obligatoriskt att dra på sig jeansen på hästtävlingar. Särskilt när det handlar om fälttävlan. Det kallar jag SMART klädd.

2009-04-09 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0