Ännu en helg till handlingarna

I torsdags kom Elvira och Kristina på besök. För Lukas innebar det ett par helt underbara och roliga dagar. Han grät igår och i morse när det var dags för farväl och vill HEM till sina KOMPISAR. Jag börjar vackla, hur länge ska vi stanna egentligen? Kanske är det dags att röra på sig? Jag vet bara att jag och barnen längtar hem konstant även om det givetvis går upp och ner och det oftast är helt ok att vara här.
Dagarna med Elvira och Kristina blev i alla fall ett skönt avbrott i en annan ganska trist vardagslunk. Vi gjorde London, St Albans och lite Watford.

En fika på den gamla puben.

Elvira på väg ut i solskenet.

Mycket vax blir det när Lukas ska fixa frissen.

Lukas och Elvira i parken.

Jag och Kristina testar mulled wine, det var riktigt gott.

I förra veckan fick vi ett mail, tränaren ville se Lukas i en match med A-laget, yipee sa vi! Och Lukas visade upp sig minsann, var assist till lagets enda mål och fick utmärkelsen "spirit of the game", vi misstänker att det blir fler matcher med A-laget framöver!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går inte flyttlasset hem framåt vårkanten, eller är det sommaren som gäller???

Annars får ni flytta hem och Peter stanna kvar sista "sträckan"....om han nu går med på det ????

Till våren nån gång kommer kanske hela Larssons-klanen och hälsar på !!!!!! .....om ni orkar :)

Kram Lotta

2009-12-07 @ 15:42:10
Postat av: Anonym

Hej!

Det var flera dagar sedan jag sist läste blogg.

Det är tråkigt, att ni är så dåliga och inte kunde få ngn spruta. Jag fick en av hemsjukvården och var lite mer än vanligt trött och sömnig efteråt. Här hemma har man verkligen skött det här med vaccineringen, men fortfarande väntar många.Det var roligt med Lukas' insatser på ishockeyrinken.Hälsa honom så gott och även resten av familjen./mamma

2009-12-07 @ 17:51:47
Postat av: Emma

Hoppas att hemlängtanskänslorna mattats lite nu... Och "Spirit of the game" - inte illa! Vad duktig han är!!!

2009-12-09 @ 08:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0