Kung Emil och rosa post-it-lappar

I tisdags var det dags för julspel i Emils skola. Berättelsen var Jesu födelse och Emil var kung. De hade två uppträdanden, ett på morgonen och ett på kvällen. Vi tittade på kvällen, Emil var en väldigt fin kung om än lite trött på slutet. Min kamera gillade inte ljuset, att blixt inte fick användas och den gillade inte min hantering så bilderna blev suddiga, tyvärr. Så här är en bild på en stolt men lite suddig kung.

Försöker febrilt få gjort allt som måste vara klart före jul men i dag är det trögt Har försökt peppa mig själv, eller piska ;-), genom att sätta upp rosa hjärtformade post-it-lappar i fönstret framför skrivbordet. Tror att jag ska lyckas ta ner alla innan vi åker till Teneriffa nästa fredag. Hur många post-it-lappar? 10! Och jag har tappat sugen... Illavarslande. Nu drar jag till stallet för att träffa den påtända hovslagaren, tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0