Kanske är hon synsk :-)

Jag har en uppdragsgivare som alltid ringer när jag känner mig missmodig. Som egen företagare drabbas jag av många olika oroskänslor emellanåt. För många jobb hos samma uppdragsgivare, för få uppdragsgivare, för  många jobb - för lite tid, för få jobb - för mycket tid, för lite pengar och så vidare.
Nåväl, denna uppdragsgivare som jag jobbar sporadiskt för lyckas alltid ringa när jag känner oro, det är som om hon känner på sig att, "nu behöver nog den där Annika muntras upp, jag ringer och ger henne lite jobb".
Så nu känner jag att helgen kommer att bli RIKTIGT rolig och att jag ska unna mig att vara ledig, fram till jul blir det massor av jobb och det är SKITKUL!
I morgon blir det London och matmarknad med Lena och Steve, om det bara kan sluta regna.
Nu närmast ska jag dra på gummistövlarna och ta in två genomblöta pållar. Tydligen ska den rika bilgrannen, granne med stallet alltså, ha tältparty... Kul för honom i regnet, hihihi!

Kommentarer
Postat av: Aina

Här har det regnat hela dan. Hälsade på en äldre faster i Falkenberg. Hemfärd i mörker och regn, jättejobbigt. Hoppas på bättre väder i morgon. Har då bokat in ett jobb norr om Kungsbacka.

2009-11-13 @ 23:51:08
URL: http://www.karlboms.se
Postat av: Lotta

hur hittar man en synsk uppdragsgivare??

väldigt bra att ha :-)

2009-11-16 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0