Sjukstuga

I fredags blev jag dålig, feber och hostig. Lukas hostade otäckt efter sin hockeymatch i lördags och igår fick Emil ont i örat. Med andra ord, 75 procent av familjen är kass.
Jag tycker det är lite obehagligt med svininfluensan och oroas över att höra Lukas hosta som verkar sitta långt nere i lungorna liksom och själv andas jag som en astmatiker. Men för oss finns inget vaccin i sikte. Vi tillhör inte någon grupp som kommer att få vaccinet inom en överskådlig framtid. Alla barn under fem ska vaccineras, Emil har tyvärr redan fyllt.
Så, det är bara att hålla tummarna för att vi har helt vanliga rekordeliga förkylningar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på er!

2009-12-01 @ 12:59:51
Postat av: Carro - The Lantismamma

Tack snälla du för komplimangen på min blogg! Hoppas ni kryar på er snart! Kramar Carro<3

2009-12-01 @ 18:10:10
URL: http://thelantismamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aj,aj later inte bra men vad gulligt av Peter:-)

2009-12-02 @ 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0