Spännande dagar väntar

På söndag kommer Lotta hit. Jag ska hämta henne på Gatwick och sedan ger vi oss ut på äventyr i dagarna två. Vi ska göra reportage hos en svensk kvinna som föder upp fälttävlanshästar här och hos en konstnär som gör hästskulpturer av drivved, jag ställer frågorna - Lotta fotograferar!!
Natten mellan söndag och måndag ska vi bo på B&B. För att logistiken ska funka här hemma så ska Emil gå på fritids, givetvis är det ett privat fritids men det var inte så dyrt ändå. Det fina i kråksången är att man kan använda sig av dem lite då och då när det behövs och bara betala för varje tillfälle. Nu är ett sådant tillfälle, nästa blir när jag åker hem hela veckan då det är Göteborg Horse Show.

I dag fyller en av mina allra bästa och absolut roligaste vänner 40 år! Så massor av grattis till Lotte, du är bäst!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket roligt äventyr :) och vilka fantastiska hästar av drivved. Jag blev helt tagen. Jag vill absolut läsa artikeln/kolla bilderna!!!

Ha det så mysigt /Lotta

2009-11-10 @ 10:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0