Eländesdagen

I går var en eländes dag. Vänners nära har fått cancer. Vänners barn hamnar i strul. Lukas kompis blir mobbad av samma gäng som mobbade Lukas förra året. Och kvällen toppades av att Emil blev dålig i magen.
Jag hoppas att medicinen jag skaffat funkar, vilken medicin? Filmen Avatar!
Och till helgen är det Badmintons fälttävlan och på söndag terrängprov och jag ska dit med Lotta och Ulrika, men i eländets tecken är det utlovat ösregn. Tur att jag har oljerock!
Här finns varken Valborg eller 1:a maj som uppmärksammade dagar, därför tror jag att vår bröllopsdag i morgon kommer att passera obemärkt, jag tänker inte påminna maken i alla fall, 13 år har vi varit gifta i alla fall. Mina första bröllopsdagar ägnade jag åt inventering i Therese parfymeri.
Hoppas solen skiner på er i helgen där hemma i Sverige, trevlig Valborg alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas att ni får en fin dag och att allt elände löser sig så gott det bara går! Kram!

2010-04-30 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0