På Tjörn

Så har vi landat på Tjörn för en vecka hemma, eller dryg vecka blir det. Barnen har "flyttat in" hos Noomi, jag lånar hem dem korta stunder. Jag njuter av solen fast så varmt är det ju inte, Peter har sommarvärme borta i England.

Vi har haft några lugna dagar men veckan blir hektisk.
Måndag: möte med rektor inför Emils skolstart i Fridas Hage vårterminen 2011, sedan bussfärd till Göteborg för träff med mormor, farmor och farfar.
Tisdag: Kanske tar itu med deklarationen på förmiddagen. Sedan kommer Anna och hämtar mig och Emil och jag och Anna ska på ridtur på Orust, lite jobb ska vi visst hinna med också.
Onsdag: Hämta Alfred för bästislek.
Torsdag: Frissan för mig och Lukas och sedan umgänge med goa vännerna Mia och Kim inne i Göteborg
Fredag: Jag åker i ottan till Trosa, Emil är hos Bodil, Lukas hos Max.
Lördag: Tillbaka från Trosa, kanske hockeyfest.
Söndag: Om storebror vill så åker jag dit för en fika innan det är dags för avfärd tillbaka till England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0