Bring it on!!!

Nu kan julen komma, vi är förberedda, nåja, men vi har ökat stämningen lite i dag.

Först åkte vi upp till stan för lite shopping. Jag gav mig själv en för tidig julklapp, en grodnyckelring. För er som inte vet så samlar jag på grodor och har gjort det läääänge. Så denna kunde jag inte motstå.

Lite England måste vi ha med oss hem, dessa julgranskulor var så fräcka tycker vi!

CD-växlaren i maffiabilen ska laddas med rätt musik som sedan får gå i ett tills annandagen åtminstone.

Vi vågar vägra den vanliga julhysterin men en del julklappar passar bara en del som hand i handske och då slår vi till. Mer än så avslöjar vi inte såklart.

Väl hemma igen blev det pepparkaksbak och glögg.

Bagare Emil.

Konditorn Emil.

Så här snyggt blir det när Emil är klar.

Glögg. Tack IKEA för det!!!

Trevlig andra advent på er alla vänner!!

Kommentarer
Postat av: Lena Särnholmolm

Tänk, jag visste INTE att du samlade på grodor. Men nu vet jag! Och sådant är alltid bra att veta när det är presentdags....

Fast jag måste säga att julkulorna med Union Jack var snäppet vassare.

Lena

2010-12-06 @ 11:36:26
Postat av: Emma

Herregud, vad långt ni har kommit med julförberedelserna! En annan har bara köpt ett kalenderljus, men eftersom jag inte hittat nån passande ljusstake här hemma ligger vi en vecka efter med tändandet redan... :)

2010-12-07 @ 12:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0