Dålig start

I dag är första dagen på barnens sista engelska skolvecka. Det är lite vemodigt och det kommer att trilla många tårar tror jag.

Veckan har ett späckat schema.
Måndag: Jag är webbredaktör och Emil ska ha sitt stora "hej-då-party" i eftermiddag. Dessutom är maffiabilen fortfarande hos bildoktorn så vi har bara en bil.
Tisdag: Rida och skriva klart en gigantisk artikel.
Onsdag: Rida, skriva mer på den stora artikeln och åka till Olympia och bevaka världscupdressyr.
Torsdag: Jobba och på kvällen ska Emil på skoldisco.
Fredag: Jobba och på kvällen är det dags för Peters och mitt "hej-då-party" på puben.
Lördag-söndag är jag webbredaktör och ska dessutom in till Olympia och bevaka världscuphoppning.

För att göra en jobbig vecka än värre är jag tokförkyld och håller på att tappa rösten.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det låter verkligen vemodigt, fast jag vet ju att du iallafall gärna flyttar hem igen om än med sorg i hjärtat... Hur känner Lukas?? Är han oxå nöjd över hemflytten, eller har han blivit en "äkta englishman" :) ? Sänder härmed digitalt över lite "tissues" som du kan behöva när tårarna trillar. Kram på er allihopa

2010-12-13 @ 11:26:30
Postat av: Annika

Lukas är ledsen för att lämna kompisarna här men glad att slippa den engelska skolan. Tack, det kommer att behövas många "tissues".

2010-12-13 @ 12:22:04
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0