Det är mycket möjligt att jag blivit galen

När jag var ung, eller yngre menar jag givetvis, bodde jag på Guldringen i Västra Frölunda. På gångavstånd hade jag polishuset och ovanpå polishuset låg "squashen". Dit gick jag ibland men inte för att spela squash, nej mitt besök var långt mer fåfängt. Jag solade solarium. Solarierna låg liksom utmed en loftgång där man blickade ner på svettiga män som spelade squash. Där någonstans har vi min samlade erfarenhet av sporten.

I morgon ska jag gå mer på djupet, en kompis har bett mig följa med och spela squash. Och jag sa ja... Hur tänkte jag, vad har jag gett mig in på.

Jag har fått talat om för mig:
1, Det är SKITJOBBIGT att spela squash
2, Bollen är superdupersnabb
3, Mina anklar kommer att ta stryk
4, För att inte tala om mina höfter...

Nåväl, i eftermiddag ska rack inhandlas och i morgon är det på't bara, jag får låtsas att jag har Lukas svenska hockeytränare Torbjörn på axeln som skriker PÅ PÅ PÅ, så ska det nog funka.
Lovar att återkomma med rapport.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej!Tag med ett par magnecyl

mamma

2010-01-27 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0