Inte orättvist men kanske inte helt rättvist heller

Peter är på båtmässa i London. Det är kungen med, His Royal Highness the King of Sweden, minsann, fina herrar roar sig bland dyrgriparna. Peter tjingsade på kungen som tjingsade tillbaka. Sedan fick Peter se Olly och Stacey uppträda, för er som inte vet så kom de 2:a och 3:a i X-Factor och Olly är min favvo big time liksom. Men jag är inte avundsjuk alls. Jag har jättekul. Fick åka till en grannstad och hjälpa Nikki, vår inneboende, att byta däck på hennes bil, hon hade fått punka. Vad är väl en bal på slottet...

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag vet ju att du har varit på tillställningar där du chitchattat med självaste P-G minnsann, så du brukar ju frottera dig med samhällets övre skikt. Ibland måste väl även Peter få uppleva hur du har det i ditt glamourösa liv...

2010-01-16 @ 14:19:17
Postat av: Anonym

Nu skall du inte vara så´n! Skriv ngt roligt i stället!/Märta

2010-01-18 @ 13:19:01
Postat av: Aina

Annika. Vad jag är imponerad av alla tjejer som klarar av att byta ett däck. Du stiger i graderna, du också.

2010-01-19 @ 10:32:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0