Nu kan det bara bli bättre, eller?

Det började i onsdags kväll. Då upptäcker vi att våra gäster, som avrest kvällen före, de yngre varianterna, lyckats förstöra Emils Nintendo DS, gissa om han grät. Det var bara att köpa nytt, då blev det ett DS I, tydligen mycket bättre, och lyckan var återställd.

Jag har i flera dagar förtvivlat försökt få tag i en fälttävlansarrangör här, jag hade bokat intervju med en ryttare men inte fått min ackreditering. I går morse ringde arrangören, ackrediteringen var fixad. Då tackade ryttaren nej helt plötsligt.

Upptäckte att min mobil inte funkade, fick ringa Telia som gjorde någon uppdatering så funkade den igen.

När vi gick och la oss igår så vaknade jag snabbt, katten hade spytt i trappan. Sedan spydde hunden i sängen, två gånger... Och sedan började jag hosta. Gick upp för att dricka mitt kvällsté, upptäcker att någon tagit sista påsen men låtit kartongen stå kvar i skåpet, hur irriterande är det? Och vem är det? Det är bara jag i familjen som dricker av det. Nåväl det fick bli vanligt té. Sedan somnade jag, vaknade och hostade, somnade, vaknade, hostade... Mitt i allt detta börjar Peters mobil pipa för den får sms, av operatören som vill göra uppdateringar, mitt i natten?

Som sagt, nu kan det väl bara bli bättre? Förutom att jag känner att jag har en förkylning på G, det förmörkar onekligen himlen.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0