Så var det bestämt

Ni som känner mig vet att jag vacklat. Vacklat om datum för hemflytt. Från början skulle vi flyttat nu, om ett par veckor. Vi har varit här i våra två år nu. Men så sträckte jag ut det till jul. Och sedan började Lukas vackla, han ville inte hem alls - kanske. Så om vi eventuellt skulle stanna en bit in på nästa vår? Fast, det spelar nog ingen roll. Även om vi alla vill hem så kommer det att vara oändligt sorgligt och ledsamt den dagen vi ska lämna alla vänner - och Tilly - här.
Fast nu har Peter fått sitt nya kontrakt och jag och barnen flyttar hem till jul, BASTA! Peter blir veckopendlare, St Albans - Höviksnäs, till våren 2012.

Ni som vet om min lilla konflikt med Tillys ägare och vad jag ska betala för min ridning - jag gick segrande ur striden :-) Så nu blir det ridning ända fram till jul i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att ha bestämt det. Alltid bra att veta vad man ska ställa in sig på! Många kramar!

2010-07-07 @ 12:28:01
Postat av: Åsa

Måste vara jobbigt att vara sliten åt två håll. Och så barnen också.

Skönt med ett fattat beslut iaf!

2010-07-07 @ 21:12:39
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0