Sommar och marknader

Så har sommaren äntligen kommit och vi har varit på två marknader. Vi smygstartade med en liten här i kvarteret för att sedan gå på "the real thing" med Lena och Steve i helgen som gick.

Emil poserar framför en brandbil

Högt upp i luften, jag åkte en gräslig snurrarunt grej på tivolit och mådde illa resten av dagen. Emil är modigare.

Min marknadsdag hemma på gatan innebar att jag brände upp axlarna och nu flår jag som bara den... Same procedure as every year ;-))

Så var det dags för Hertford County Show

Massor av djur fanns det, de hade tävlat och hade tjusiga rosetter.

Emil flyttar staketstolpar med grävskopa.

Emil provar militärambulansen


Tuff kille

Emil hälsar på mamma Mu

Hästkrafter

Bääää

Ser ni syntluggen?

Galna människor finns det överallt, en del är galnare än andra




Två dårar tillsammans

Det här är mer min stil...



Och dagen avslutades givetvis på puben, Englands äldsta, var annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0