Omtänksamt av kungahuset

Jag och Peter har ju bröllopsdag den 30 april. Och det kan ju vara för mycket att behöva dela dagen med andra, det är liksom nog att hålla reda på sig själv. Därför uppskattar vi verkligen att William och Kate valde att gifta sig dagen före. Jag tycker att vi svenskar kan visa vår uppskattning genom att Viktoria och Daniel går på kalaset, tycker inte ni? Vilka William och Kate är, jo, för de som inte vet, det så är William nr 2 i tronföljden efter pappa Charles, mamma hette Diana och Kate är hans "Daniel", m a o han gifter sig med en "vanlig" kvinna, fast jag tror dock från en rätt ovanligt rik familj men utan anor liksom.

I dag flög jag och Emil tillbaka till England efter hektiska Tjörndagar, vilka fantastiska vänner vi har!
Tack Ingrid för middag och billån och skjuts i ovädret, tack Helene för allt, tack Inger och Christer, tack Alfred med familj som lekte med Emil så han slapp följa med på tråkigt möte, tack Fridas Hage och Häggvallskolan (kanske inte går in under kategorin vänner men ändå) för att ni gör grabbarnas hemflytt så smidig, tack alla pysselvänner i Valla församlingshem och jättetack till världens bästa storebror lille Jan (som morfar Tage brukade kalla honom) för att du hämtade oss och körde oss till flygplatsen när snön ställde till det i kollektivtrafiken.

I morgon blir det quiz med tjejkompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0