Så var det över

Nu är vi tillbaka i Sverige och därmed är ju även mitt bloggande över, i alla fall här. Jag är ju inte i exil längre. Får se om jag får lusten att göra det igen.

Flytten gick bra, vi hade en turbopackare som öste ner allt i lådor innan vi hann blinka. Det innebar att de första dagarna gick Peter omkring i lågskor och jag hade två omaka strumpor att alternera mellan.

Nu är möblerna på plats och nästan alla kartonger uppackade. Det känns som om vi aldrig varit borta. Så skönt att vara hemma och än så länge har jag inte saknat England något speciellt. Men det kommer säkert.

Måste bara berätta en rolig anekdot.

Emil svor härom dagen, och om det tycker vi INTE. Så han fick gå upp på rummet. Då författade han följande på en gul post-it-lapp som han satte på dörren:
"Mummy is not good so she can't come in, daddy is not good so he can't come in".
Med andra ord måste spellingen ha gjort någon nytta i alla fall.

God fortsättning på er alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0